Fy draken säger jag bara!

Här är det akuten besök för hela slanten!
Som jag har sett fram emot den här helgen med julbak och pyssel.. Det var bara att glömma...
Igår var vi på akuten med båda tjejerna. Nicole fick bricanyl för att kunna andas bättre då hon hostar som en tok. Stella fick diagnosen borrelia. Vi har inte sett en endaste fästing trots att jag är så noga med att kontrollera dom efter vi varit i skogen. Hur som hellst har hon en röd stor ring över armbågen. lika stor som en tennisboll ungefär... Hon fick antibiotika och vi vart hemskickade igen. 4,5 timme efter hon fått medicinen börjar hon kräkas. Sen har det fortsatt så varje gång hon försöker äta eller dricka. Så nu är Stefan på väg till akuten med henne igen... Hon har inte fått behålla något på ett dygn ungefär..
Vi vet inte om det är magsjuka eller att hon inte tål antibiotikan.
Men det får vi förshoppningsvis reda på snart...

Sen har jag en STOR nyhet..
Jag har blivit moster!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har ju en syster till utöver de två jag är uppväxt med... Emmelie heter hon.
Hon är något yngre än jag. 22 om jag inte minns fel =S 
Jag sökte upp henne när jag var 16 och då sågs vi en gång sen har vi bara haft sms kontakt genom åren. Nu har hon fått en liten! Efter jul och nyår har vi tänkt ta hela familjen och åka och hälsa på henne och hennes lilla familj! Ska bli jätte roligt!

Nu ska jag återgå till marktjänst..
Hej för nu!

Ps. Härliga vinterland! Synd att vi inte kan gå ut och njuta av medan det ligger kvar!! Ds




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0