God fortsättning!

Nu börjar saker och ting gå åt rätt håll igen! ÄNTLIGEN!
Stella fick komma hem över julen och idag har Stefan varit inne på ett återbesök med henne. Nu är hon utskriven och ska enligt dom bli piggare för varje dag som går.
Detta var en resa vi sent vi kommer glömma och aldrig vill göra om.
Vi har nog träffat dom mest okunnniga och mest opedagogiska läkare och sjuksköterskor som är anställda på sös.
Stella har fått gå igenom så mkt hon hade sluppit om personalen skött sitt jobb bättre.
Därermot var det fantastisk personal på avd. 74 som gjorde att vistelsen avslutades bra!

Självaste julafton firade vi med Stisses föräldrar. Det var jätte mysigt! Våra barn skämdes bort med både kärlek och presenter! Vi vuxna oxå för den delen! Alla fick så mycket fina saker!
Maten var fantastisk och tomten var super bra!
I år var Stefan tomte och han lurade oss alla.. Utom Stella som efter 2 sekunder sa " Pappa tomten"!
Men hon var inte riktigt säker ändå så hon ville inte hälsa eller krama tomten.
Min tanke var att Stisse borde stå på dramaten med sina fantastiska teaterkunskaper!

Den 27e firade vi jul med min släkt och Jamie! Ytterligare en gång vart vi borskämda med kärlek och presenter! Jag älskar julen! Alla är så glada och det är så mycket myyyys!

Idag har Jamie och Stisse åkt skridskor med Pelle.
Jag tog tjejerna och molly på en lång härlig promenad! Fixade lunchen lagom till killarna var hemma igen och efter det har vi bara slappat.
Jamie har spelat sitt nya nintendo DS i tid och otid.. Han älskar sitt nya spel!
Han har aldrig varit speltokig så detta är ett helt nytt för oss... Hur mkt är det okej att spela?

Åter till soffan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0