Å så var det måndag igen!

Japp, helgen går fort måste jag säga! JAMIE ÄR HEMMA!!!
I lördags var vi på Stisses hockeymatch. Dom vann!
Det kändes som om Stisse var lite besviken över att jag inte hade sett alla snygga (och mindre snygga) moves men jag hade fullt upp med lilla Nikki som inte höll sej till planen. Planen var att hon skulle sova som en stock men hon tänkte annat... Hon slog glatt slog upp sina ögon direkt när vi klev in i hallen. Som tur var hade vi lurat med oss Stisses mamma och Leffe så dom roade Stella!
Stella verkade chokad över hela grejen. Ut på kvällera och stor uppståndelse med pappa iklädd en stinkande outfit... Hon har ju tittat på Jamies hockey förrut och tyckt att det var jätte spännade =S Men brorsan är lite mer spännande i dom flesta avseenden. Inte mycket som kan slå honom...

Nu kommer vi inte att hänga med Therese på ett tag. Hon har svinis! Stackars! Vi träffades dagen innan hon vart sjuk så vi får se om man slipper undan!

Snart är det dop! Känner ingen som hellst stess faktiskt. Det kan inte bli annat än bra med alla nära och kära under samma tak! 
Har dessutom turen att ha så mycket hjälp från nära och kära!

Idag vart Jamie hemringd från skolan. Han hade ont i magen.
Nu ska jag ta hand om min sjukis medan tjejerna sover middag.
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0