Godmörra!

Här hemma firas det för fullt!
Morgonen började med sovmorgon... För stisses del! Vi andra gick upp i ottan =P
Vi tassade runt och dukade fram go´-frukost tände ljus och bakade en kladdkaka dagen till ära! Presenten hade jag och Jamie fixat klart med igår!
Jamie ritade ett superfint kort och skrev så gulligt helt själv! 
Jag har tagit massa bilder men jag får inte inte dom på datorn för tillfället.
Sen smög vi in och väckte Stisse. Vid frukostbordet väntade presenten!
Ett smycke som vi beställt från www.malinwdesign.blogspot.com
Stefan vart jätte glad!!

See you!


Kommentarer
Postat av: My

Svar: Yes, Melker är en dvärgpinscher :) Helgó kille faktiskt! hihi!



Va stor Jamie har blivit, det var ett tag sen jag såg honom :)

2009-11-09 @ 20:40:56
URL: http://pysaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0