Här var det kvällsmys från igår förresten!


Nikki och ja!


Kommentarer
Postat av: silvia

Hej Tina=) Vill bara säga att jag gillar d du skriver jätte mycket. Duktig du e o en toppen mor.

Kram/S

2009-11-04 @ 20:17:51
Postat av: Mela

åh, finisar!

2009-11-06 @ 12:04:04
Postat av: camilla n

Vilken himla underbar hemsida du har Tina! Blir alltid så glad att läsa allt du skriver och fina bilder av din familj!

Appropå din pappa tycker jag han påminner om én blandning av Nyqvist och T.Nilsson på nått vis.....

Det är gott att du haft din finfina mamma som alltid funnits där när pappa saknats. Och ska man se nått gott ur det så är det att du vet väl hur viktigt det är för Jamie att ha en närvarande pappa även om jag kan tänka mig att dagarna utan honom är tunga.

Stor Kram Camilla

2009-11-06 @ 22:23:08

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0