I morgon är det fredag!!!

Det innebär att det bara är helgen kvar, sen kommer Jamie hem igen! *Wiee*
Han fyller hela 7 år på söndag nästa vecka! Han har blivit så stor! Han räknar plus och minus nu och tycker att det är kalaskul! Han har lärt sej läsa och skriva och imponeras över sin igen förmåga när han får till långa ord! Jag måste lägga upp bilderna från farsdag! Han ritade och skrev ett sånt fint kort till Stisse! Gullefjun! Tror det är dags att köpa en ny digitalkamera så vi kan få in bilder på datorn utan att behöva låna kära svärmors kamera.

Jag börjar få ont i halsen igen. Det suger. Halsflussen går runt mellan familjerna Gustavsson/Öst och Milefors/Dejkoski... Borde kanske bli smittfria innan vi umgås nästa gång.

Idag träffade jag Therese och co för att försöka återgå lite till rutinerna. Vi har ju legat på latsidan dom senaste veckorna. Vi gick till farstaborg och tittade på hästarna! Stella tycker att det är så roligt. Hon försökte nästan bryta sej in i hagen idag. När vi skulle där ifrån fick jag locka med att vi skulle hem till Tess och leka med Adrian oxå. Att det roliga skulle fortsätta ett tag till.
Idag var det kärleksnypen som stog högst på listan. Stella hade på sej rugguggle kostymen...
En vacker dag när snälla Adrian tröttnat och samlat lite mod till sej kommer hon att åka på en sån tjotablängare så att det står härliga till!

Ikväll blir det Beck-öga för ett öga
SOFFMYS!

Ha en trevlig kväll gott folk!
På återseende!


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera då.... ;-)

2009-11-16 @ 11:05:32

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0