Ja, nu var det visst ingen svinis...

Det var en halsfluss... =P
Vi övriga hoppas dock på att slippa bli smittade iaf!
 
I söndags var vi på kalas hos mormors Benke som fyllde år. Där bjöds på storfavoriten smörgåstårta och mormors äppelkaka med vaniljvisp! Stella alias "fröken fika" njöt som aldrig förr! Dessutom hade hon klätt upp sej i en vacker kalasklänning så dagen var toppen i dubbel bemärkelse!

Tjusiga tjejen!


Mormor blir uppäten av Nikki!


Stella myser med Benkes barnbarn Sofia!


Stella matar mormor med ???


Jamie kom hem igår! Mammas guldkille!
Någon gång ska jag filma själva "hemkomsten"!
 Det är så himla gulligt! Stella blir så glad att man kan tro att hon vunnit på lotto! Å Jamie han njuter av uppmärksamhet, pussar och kramar! Han sjunger och spexar för sin lillasyster som ser storögt på honom! 
MINA FINA BARN!

Stella har börjat leka lekar där hon tar hand om dockor och gosedjur eller lillasyster... Hon bäddar ner dom, pussar, kramar och bär runt...
Här kollar hon om syrran är sjuk!


Idag ska jag hämta ut Stellas nya jacka!
Den kommer att passa perfekt till hennes nya snygga kavatstövlar!!
Nu ska jag ut å jogga!
Tjoho!







Kommentarer
Postat av: Lyxmamma

Skönt att slippa den nya influensan

Mysiga bilder!

2009-11-04 @ 12:00:48
URL: http://lyxmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0