Jul, jul... Strålande jul!

Ja gott folk, snart är vi där!
Jag har suttit på BR´s hemsida och "hjälpt" barnen med önskelistorna som släkten efterfrågat...
Älskar julen! Älskar att planera julklappar! Alla är redan färdigplanerade!! Nu ska dom bara inhandlas...
Personligen önskar jag att jag hade lite mera pengar! Typ 1 miljon eller 2... Eller va fan, när man ändå håller på och drömmer 10, 20 miljoner hade varit kanon!
Det bästa med att önska är att det är gratis! Så talar en sann fattiglapp =P

Idag har min syster Sandra varit här! Det är så mysigt när någon av dom hittar hit!
Det händer ju inte så ofta längre..
Inte meningen att ge er dåligt samvete. Jag har full förståelse för att ni har egna liv!
(Sofie, det var säkert frisyrens fel att Stella var avig sist :P)
Sandra och Solo var iaf här. Sandra är så hjälpsam och plockar och fixar alltid!
Goa fina Sandra!
Skulle aldrig tillåta någon annan att plocka och fixa. Jag är en sån som blir irriterad om någon propsar på att hjälpa till tex. i köket... Jag vill göra SJÄLV! Men mina systrar får gärna hjälpa!
Sen kom Mellin och hängde med oss oxå! Vi alla tog en promenad till OKq8 och postade iväg det första objekt jag sålt på tradera!
Det var nästan lika roligt att sälja som att köpa! Särskillt när folk betalar överpriser!
 
Nu sitter jag här sent igen. Jag vet inte vad det är med mej riktigt! Har varit uppe till 01 varenda kväll i flera dagar! Inte konstigt att man är trött! I morgon SKA jag lägga mej tidigt!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0