Sjukstuga

Japp så känns det! Stefan är dock på bättringsvägen men Nicole har ingen röst. Hon väser värre än en orm!
Men ingen svinis här ännu... Pratade med vårdcentralen idag. Vi vanliga vuxna får vänta till december innan vi blir vaccinerade. Barn börjar dom ge på måndag. Det blev fel i beräkningarna när media vände på steken och vart positiva. Då skulle plötsligt alla ha och då fick dom börja ransonera. Barnen först, vuxna sen...

Idag har varit en slappdag. Jag och Stisse sov middag tillsammans med tjejerna.. I 3 TIMMAR! Nu sitter vi här och glor och kommer antagligen att göra det ett tag till...
Alla rutiner faller när Stefan är hemma. Det är inte hans fel. På någon konstig vis tar jag mej inte för att göra alla saker jag brukar göra en vanlig vardag. Tvätta, plocka, bädda, fixa och dona... Hemmet ser ut som ett bombnedslag och vi sov i tre timmar i stället för att göra något åt saken. I vanliga fall är hemmet iordningställt och sängarna bäddade straxt efter frukost. Inte alltid. Men oftast.
Nu ska jag hänga med Nikki!


Morgonmys


Finisar!


Kvällsmys!


Stella kan inte hålla fingrarna i styr när brorsan är hemma!

Natti


Kommentarer
Postat av: moster är stolt

åååh så fina barn du har! får magknip

2009-11-07 @ 00:31:59
URL: http://lindasofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0