Tjolahopp!

Ibland känner jag mej som en gammal tant.
Som om det enda som fattas är en näsduk man kör i 95 grader och återandväder och sen isdubbar till skorna förstås!
Jag fyller 30 snart! Nu får Stisse dåndimpen när han läser det här! Han hatar när jag känner mej gammal! Han tycker att jag är larvig. Men helt ärligt så glömmer jag ibland bort om jag är 26 eller 27... Är det konstigt? 
Stisse påstår att sådant inte bör hända för ens man är 76 eller 77. 
Jag har spenderat dom senaste åren till att vara gravid, föda barn, och njuta av min familj.
Det har varit underbart! Dom är det bästa och viktigaste i livet! 
Det har inte gjort mej gammal men däremot har jag inte hängt med i alla modesvängar och drinknyheter...
Dags att påbörja en liten research till min framtida utgång tror jag!
Lite rädd att jag skulle bli full av ångorna när jag öppnar uppvärmnings vinet. =P

Idag har vi varit på barnkulan. Supermysigt ställe! Barnen hade jätte roligt! Tyvärr har jag inte några kort därifrån. Hade glömt att ställa kameran på laddning.
Efter det hann vi knappt hem innan farmor Mia tittade förbi. Alltid lika trevligt!
Stella och Jamie njuter av att få hennes uppmärksamhet och visar hela registret av nya talanger sen dom sågs sist! Stella fick ett par finskor av Mia som hon ska ha på Nikkis dop! Hon älskar ju skor och kläder så hon hade på sej dom ända tills det var dags för pyjamas!
Kvällen har varit lugn. Barnen låg i sina sängar 19.30. I morgon är det hockyträning och hela familjen ska upp tidigt.

För ett år sedan...



Jamie...


Estelle...



Å Nicole....

Nu ska jag ta en snabb dusch och sen krypa ner i bingen!
Natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0