Välkommen svininfluensan!

Japp! Stefan är ser ut som om han dött och sedan återuppstått igen!
Närmare 40 graders feber, frossa, ont i halsen, lederna och klenare än en vandrande pinne.
Det är väl bara att räkna med att vi alla kommer att få den. Jamie skulle kommit hem i morgon men han stannar nog hos sin pappa ett par dagar extra i hopp om att slippa undan. Jag ska fixa tid för vaccination i morgon. Varför jag inte gjort det tidigare är för att jag ALLTID tänker
"det händer inte oss"...
Dessutom har jag varit lite skeptisk ang. vaccinering... Ska man eller ska man inte?
Det har ju varit så mkt snack fram och tillbaka och jag inte hängt med i dessa diskussioner men vi alla är ju friska sunda personer och borde väl överleva den "årliga flunsan" som vi gjort alla andra år... Eller?

Nu ska jag mysa ner mej i soffan!
Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0