Bullbak!

På fm gick vi över till Tess. Stisse var med och blev RÄTT impad över hennes kaffemaskin! Rena trollerimaskinen med fler funktioner är en rymdstation! 
Vi hoppas att jultomten är snäll och kommer med ett litet bidrag trots att vi slutat tro på honom för länge sen... *Håller tummarna och ÖNSKAR*
Däremot imponerade inte Stella särskillt mkt när hon visade sin ruggugglestil för faderskapet!
Han vart chokerad över att hans lilla söta dotter hade sån attityd!
Nu kavlar vi upp ärmarna och sätter på oss hårdhanskarna på riktigt!
Noll tollerans blir hemmets nya motto!
Den som kallar sej Trotsen var tydligen ingen flyktig besökare!
Det verkar vara vår nya inneboende... Kul...

Idag hämtade vi Jamie direkt när skolan slutade. Eftersom det inte blev någon hockeyträning för hans del fick det bli bullbak för hela slanten istället! Nikki fick hänga med Stefan medan jag bakade med dom andra två! Stella förstog inte riktigt poängen med allt knådande och kavlande men hon var med och pysslade och fixade på sitt lilla vis...
Jamie är näst intill ett proffs på kanelbullar så mkt som vi bakat under hans uppväxt!



Fixar & donar


Bullproffset!


Bull-tjyven!


Finfina bullar! Det får bli bjudbullarna! =)


Jamies bullar!
(Jag pimplade inte vin under bullbaket utan det är min provisoriska kavel längst ner till vänster)


Sötnosarna leker i väntan på att alla bullar ska bli färdiga!


Tadaaa!
Resultatet! MMM... Gott!

Nu ska jag och min kärlek fika lite!!

Ps...
 Igår kväll hade vi en busig tjej som höll låda! Men det gjorde inget för hon var så söt!

Vår....


fina....


NICOLE! 
Ds....

Natti!


Kommentarer
Postat av: Lina

Tråkigt nog är jag sämst på att baka bullar, så jag blir verkligen avundsjuk när jag ser er, det ser så mysigt och gott ut !!

2009-10-08 @ 10:56:50
URL: http://ladymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0