Kväller!

Tjenixen!
Barnen sover och snart gör vi nog det oxå. Det har varit en ganska lång dag...
På Ingelas kalas var det god mat och trevligt sällskap! Fia hade bakat kanongoda muffins! Hon är en hejjare på det där med att baka!
På hemvägen plockade vi upp Molly som spenderat eftermiddagen med min mamma. Vi hade fått höra att det var en nyopererad hund på kalaset som inte fick sprallas upp så hon fick leka med sin mormor istället.
När vi kom hem nattade vi barnen och åt vi hummer och drack bubbel!
Kan det bli bättre???


På väg till kalajset!


Tokig bild på Nikki!


Stella gillar glass!


Sjunger och spelar luft-gitarr!



Mmmm!!


Moi!


Nicole fick nöja sej med tummen!


Mollan var trött efter eftermiddagen hos min mamma så hon kröp rätt ner i bingen!


Tjohoo!


Eftersom vi inte äter hummer var och varannan dag har vi ännu inte införskaffat de rätta verktygen. Tången från Ikea funkade över förväntan! =)

Nu är det Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken ursnygg svärdotter jag har.Resten av gänget

är också ganska så goa.Kul att att följa denna spännande o roliga blogg:)kram Mia

2009-10-04 @ 06:21:59

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0