...

När Jamie har kommit hem vill man bara mysa med honom! Tanka allt man missat under en hel vecka... 
Vi vill höra allt han varit med om och ta igen alla kramar vi har gått miste om! När han var mindre var det inga problem. Han var snällt hemma med lilla mamma och mös hela eftermiddagen/kvällen! Så är det inte längre! Han har blivit stor... Han har valmöjligheter... Då finns det ju saker som är lite roligare än att hänga med familjen...
Straxt efter vi kommit hem plingade det på dörren och Jamies kompis Ben kom på besök.
*Wiee* tycker Jamie! Själv vill jag bara skrika rakt ut! "MEN JAG DÅ!!! NÄR SKA VI VA´DÅ?"
Men jag får snällt vänta...
Än kan jag iaf bestämma att det inte är några kompisar här efter middagen till vardags och att söndagar är familjedagar... Kan man ha dom reglerna tills han flyttar hemifrån?

 Nu är middagen avklarad och bolibompa står på menyn!

MYS!
 

Just det! Stisse kom på en lek! Vi båda skulle i tysthet tänka ut vilka djur våra barn skulle vara om vi målade dom... Sen räknade vi till tre och sa samtidigt från yngst till äldst.
(som vanligt tog jag uppgiften på för stort allvar och tänkte på personlighet, utseende osv...)

Min lista:
Nicole-björnunge (liten, gullig)


Estelle-fjäril (vacker, egensinnig)


Jamie-Gepard (snygg, snabb, smidig)

Stisses lista:
Nicole-fågel
Estelle-groda
Jamie-hund
Han hade ingen motivering.
citerar-"Tänkte bara på hur jag skulle rita dom"
Hur kan man se Estelle som en groda? Hon är liten och nätt och hoppar inte särskillt högt...
 När jag tänker på en groda blir det så här:

Inte särskillt likt Stella kan jag tycka...
Jamie kanske kan vara en fin hund.. Å Nicole funkar som en tjusig fågel... Men Näe, jag köper inte att Stella är en groda! Hör du det älskling! Du får tänka om!

Nu blir det en kopp Te och soffmys!
Hej!


Kommentarer
Postat av: Lina

haha vad roliga jämnförelser !

2009-10-08 @ 10:55:07
URL: http://ladymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0