Fredag!!!!!!!!

Japp nu är det familjen för hela slanten! 

Men...
I förmiddags var vi ute med Therese och co i regnet!
Vi skulle spela fotboll men när barnen fick syn på hästarna i hagen bredvid var bollen som bortblåst.
Efter vi stått där ett tag insåg vi att regnet bara blev värre och vi inte hade kläder för det så vi gick hem till mej och fikade.
Stella hade inte varit frukostsugen tidigare så vi plockade fram den en gång till!
När vi ätit, lekt, busat, bråkats och pussats färdigt gick dom hem och jag vilade  med barnen istället för att "sköta mina sysslor"...
Superskönt att sova lite mitt på dagen. Det var länge sen!

Sen skulle jag ta en vals med damsugaren men det blev mer av en tango då världens bästa Mellin hade varit här.
Hon hårar liiiite mer än Molly. Men bara lite =D
När jag väl var klar kan jag svära på att jag hörde en hund skälla i damsugarpåsen! 

Jag bestämde mej för att rensa tjejernas garderober nu på kvällen. Jag ställde ut alla korgar på golvet för att inte störa Stella efter hon gått och lagt sej.
Detta blev resultatet... 


Stella som ÄLSKAR kläder började genast prova!


Å prova lite mera...


Sen bad hon bästa pappan att vara med och prova!
(redan nu inser jag att min klädrensning kommer att bli lite jobbigare än jag tänkt mej)


Han kryddar nämligen alltid lekarna lite...


Å lite till...


Wieeeee va roligt!
Sen kommer den ständiga frågan... Mera?


Wieeee!


Sen vart det "gömma Stella-leken"


Borta!


Är hon där?


Japp där var hon!


Sen vart det bergsbestigning!


Å avslutningsvis... "gömma pappa-leken"!


Efter en timmes kläd-bus var det en trött tjej vi nattade!
Trött men lycklig!!

Kläderna måste jag typ leta rätt på innan jag kan börja rensa!!

Trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: gudmor

jag tror jag dör! är så förälskad i din dotter!

2009-10-16 @ 22:53:55
URL: http://lindasofie.devote.se
Postat av: Tess

Här kommer 2-snåltips!

1. Skär ett hål i dammsugarpåsen, töm den och tejpa ihop igen.

2. Byt stellas tunga blöja (bild nr 12) och köp snålbilliga på willan.

2009-10-17 @ 15:39:09
Postat av: Camilla

Tack Tina =)

Roligt att se erat klädbus! Stella ser hur busig ut som helst!!!

Kram

2009-10-17 @ 22:21:30
URL: http://mammaochrasmus.blogg.se/
Postat av: Fia

Ljuvligt! :) Stella ser ut att njuta. Stisse också för den delen, hjälpte han till att städa sen? ;)

2009-10-19 @ 17:49:17

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0