I morse klev vi upp innan tuppen!

Jamie hade hockeyträning och vi skulle vara i hallen kl.7.30 vilket innebar uppstigning vid 06. Okristligt tidigt en lördag kan jag tycka!

Ni ser ju hur nöjd Stella är med att bli väckt...

När vi alla är påbyllsade som aldrig förr och jag ska till att klä på Molly jackan kläcker Stisse ur sej
"men hundar får inte vara i hockeyhallen"
Det kanske alla andra kan räkna ut med lilltån men inte jag. För mej känns en hockyhall nästan som utomhus fast äckligare. Kall rå luft, svettiga män, snubbiga och stinkande skydd där bakterierna nästan syns med blotta ögat... URK!
Molly är renare än renast om man jämför!
Hur som helst... Där står vi fullt påklädda och stressade. Inte kan vi bara lämna Molly som inte ens fått en morgon-prommis! Det blir till att Jamie och Stisse får ta bilen och jag tar tjejerna i vagnen och går med Molly. När vi kommer ut inser Molly att det inte var sommar i dag heller så hon slår ner ändan och talar om att det är för kallt. Jag släpar ut henne på gräset och hon gör i från sej. Sen visar jag att jag bäddat fint med Fleece filt under vagnen och hon skiner upp som en sol!

Fryslorten!



Kallt


Morgon i Gustavsberg


Börjar tina upp...

Vi promenerade runt en stund men Stella tyckte att det var ytterst tråkigt så vi gick bort till hallen. Mötte upp Stefan utanför som tog med Stella in för att kolla på brorsan.
Jamie vill gärna vara målvakt i de flesta sporter han tar sej för och idag fick han vara det!! När Nicole fått i sej lite mat och sen somnat ringde jag upp Stisse för att vi skulle bytas av. Jag ville oxå se min lilla målis! =) Han är så himla duktig!
Han blir inte ens rädd när tränarna skjuter hårda skott emot honom!
Försökte ta lite bilder men det är så konstigt ljus där inne att allt bara blir mörkt och suddigt.








Tadaa!

Nu har hela familjen fått i sej lunch och tjejerna sover. Jag ska hänga en tvätt och plocka lite här hemma... *wiee*

Håll tummarna för att vi får vagnen såld!!

Tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0