Jag har blivit läkare!

Japp! Jag sa precis som doktorn ang mina händer och min hälsa. Fast jag gjorde det innan henne. Jag sa det när jag låg kvar i min varma säng utan att ge mej själv en räkning på 140 spänn.
Jag är alltså bättre än min läkare! Men jag misstänker att hon har högre lön än mej...

Idag har jag försökt få bukt med allt som samlas på hög i vårt hem. typ tvätten, tidningar, småprylar som inte har någon direkt plats. Men jag har ju två barn hemma så det blir lite si och så måste jag säga. Mitt i allt plockande är det någon som har bajsat och när jag kommer tillbaka från blöjbytet har alla tidningar på något magiskt sätt hoppat upp ur påsen jag precis lagt ner dom i och spridit ut sej i molikyler runt hela vardagsrummet... Fint!
Jag har en stark misstänkt som dock inte vill erkänna sej skyldig.

Hur som helst är dom ena riktiga gullpluttar iaf!





Nu är det helg och min älskling kommer snart hem!
Då är det bara Jamie som saknas...



Kommentarer
Postat av: Fia

GUD va söta dem är :) Nikki är mer lik dig och Stella är mer lik Stisse tycker jag. Finaste tjejerna! <3

2009-11-04 @ 13:03:57

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0