Kallt som ***

Mmm... Idag var det riktigt kyligt ute.
Therese och jag möttes upp för en skogsprommis. Det var mysigt men kallt. Vi hjälpte barnen att jaga rätt på dom sista små skrumpna blåbären.
Nu är det verkligen höst!

Idag ska vi hämta Jamie så fort Stella vaknar! Å va mysigt det ska bli! Jag hoppas att hans kompisar här på gården blir hämtade sent så att jag får ha honom för mej själv en stund! =)
Nu ska jag ta och plocka iordning lite här hemma innan tjejerna vaknar!

Dagen i bilder:

Stella spanar efter flygplan.


Blåbärsplockning


Molly snor sista blåbäret.


Stellas prins!


Charmören med blåbär på läppen.


Trött & frusen efter skogen!



Ps.
 
Finisar från igår kväll!
Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0