Kan någon vara snäll...

att ge mej tre, fyra miljoner... Gärna mer om det går... Det är sällan så att någon ringer och säger "hej, jag ringer från radiotjänst. Jag tänkte bjuda dej på två års avgift hos oss. Ha en bra dag!"
Näe, men räkningar får man från höger och vänster.. Com hem, vattenfall, 3, hockeyavgifter, skolavgifter, lån, hyra, osv...
Uppepå det växer barnen så att byxorna man köpte igår är för små idag!
Det är tur att livet är så pass underbart att det bästa är gratis!
Jag älskar min familj!

Idag kommer bästa Mellisen på besök! Tessan har ärenden så då får Mellis hänga med oss! Mollan kommer bli överlycklig!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Fast det var lite klurigt. De är väldigt lika Stella och Nicole!!!

Men det är något med munnen som gör att man ändå lyckades se skillnad! :)

Kram

2009-10-12 @ 11:41:46
URL: http://mammaochrasmus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0