Klockan 19 är det mörkt...

Är det bara jag som tycker att det är mysigt?
Varma, ulliga, mysiga kläder och fina kappor! Rosiga kinder och kall frisk luft! Massa tända ljus och soffmys med mina underbara!
Sen tänker jag självklart bort snoriga näsor och febriga barn. Kalla händer och pissväder...
Tänk positivt! =P
En kopp te och Grays eller DH på tv! Mmmysigt!

På tal om kalla händer, Stellas händer är som isbitar från september till maj... Spelar ingen roll hur dyrt eller fint man köper. Vi har prövat POP, Reima, Hm, Lindex och andra kända och okända märken och det spelar som sagt ingen roll... Hon kan nästan lika gärna vara utan!
Någon som har ett hett tips på vad man gör eller köper?

Idag kom Stellas klänning med posten! Den hon ska ha på Nicole´s dop. Den är fantastisk!!! Hon ser ut som en prinsessa! Men...
Jag vet inte om den är för "tårtig" eller vad man ska säga...
Hon är jätte vacker i den men jag vet inte... Lite bakelse på något vis.. Eller Barbie... 
När hon prövade den hade hon bara själva klänningen på sej. Det kanske blir bättre med långärmat under, strupbyxor och skor. Vi får se...
I morgon ska jag hämta ut ett paket med Jamie´s kläder! Han kommer att vara sååå snygg!
Alla barnen har sina outfits... Men vad tusan ska man själv ha på sej???

Bilder från idag:

Någon som inte gillar kylan är denna lilla filur
 
Burr Säger Molly!


Stella håller pappa i öronen för att inte trilla.
(Dom tittar på hästar på youtube.)


Nikki ligger på soffan och spanar på nyheterna...

 
Jag och Jamie fastnade inte på bild idag så jag bjuder på fula miner från i måndags!

Natti!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Här är en till som njuter av det friska höstvädret. Det är helt underbart! :)

Idag är jag uppe med tuppen enligt mig, måste ut och städa på städdagen medan Rasmus skönt får sova vidare (han sover alltid till ca 10 på mornarna)

Kram från oss

2009-10-10 @ 08:24:26
URL: http://mammaochrasmus.blogg.se/
Postat av: mela

oavsett om du gör fula miner på kort så blir du fortfarnade fin tina!!

2009-10-10 @ 13:32:00
Postat av: lillsyster

Jag håller med mela! Köp sånna där värmekuddar som man har när man åker skidor! super sköna

2009-10-10 @ 13:49:24
URL: http://lindasofie.devote.se
Postat av: lillsis

man kokar dom och sen är dom varma ett tag. Jag kan kolla om jag hittar dom på internet!

2009-10-10 @ 17:22:20
URL: http://lindasofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0