Klockan är inte ens 7...

Mina tjejer sover...
Jag gick upp med Stefan och kissade Molly så att jag inte behöver känna mej stressad att få i tjejerna frukost och få på dom kläder. Då slipper det bli så att hon står och blänger på mej med benen i kors. Fast hon är faktiskt jätte duktig på mornarna. Hon ligger oftast och sover tills vi börja böka i hallen. 
Idag kommer Therese och co hit. Inte mer än rätt som vi har stökat hos henne hela veckan! Hon ska ha privat visning och vill behålla städningen. Det blir som sagt ett slagfält där Stella och Adrian gått fram som ångvältar genom leksakerna. Jag hoppas att Stella inte är en rugguggla idag!!! Dom ska ju hänga med oss hela dagen så det vore synd...

Åååå va jag saknar Jamie idag! Snart snart kommer han hem!!
Nu ska jag hoppa in i duschen!

Mina fina tre!

Jamie 3 månader



Stella 3 månader


Nikki 3 månader




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0