"Nu har vi ALLT älskling!"

Ja, så sa han när han kopplat in hd-boxen...
I mitt stilla sinne tänkte jag *visste inte att vi saknade något*
Men självfallet var det inte vårt förhållande han pratade om. Det har ju redan allt!
Han pratade om alla kanaler (hoppas jag). 
Men vi får se hur bra vi har det efter ett par månader i hd-boxens fantastiska värld!
Jag menar vi har verkligen ALLA kanaler... Alla jä**a sport kanaler som finns!
Det kryper i kroppen på mej bara jag tänker på det!
MEN, här får vi mötas på halva vägen... Vi har nämligen även ALLA filmkanaler oxå!
Inget ont som inte har något gott med sej =)

Idag sov Stella till 9.15. Jag klev upp 8.30. Skönt att starta morgonen på egen hand!
Det är jätte fint väder idag! Det ska vi ta vara på!

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0