Skrivkramp...

Har inte haft någon större lust att skriva varken igår eller idag...
Stella har varit bökig både dagtid och nattetid så det kanske är lite därför.
Jag som skröt om att mina barn sover så bra får nu äta upp vartenda ord!
Men jag vet att det är övergående så snart kommer jag att skryta igen!  =P
Vi har iaf. lekt med Therese och co både igår och idag. (Precis som alla dagar!)
Idag är Jamie hemma med oss. Han vaknade och hade ont i både huvud och nacke.
Antagligen bara något från hockeyträningen igår men jag hade inte mage att skicka honom till skolan när han hade så ont att han grät...
Han har haft en lugn men kreativ fm. Han har gjort något som han kallar *Lustiga huset*. Det är en skokartong klädd i papper som han sen har ritat fint på och dekorerat på olika sätt. I den förvarar han fina saker. Urtjusigt!

Bilder från igår!



Tjej snack på förmiddagen!


Sötisar!


Ankmatning på eftermiddagen!


Gänget!


Vacker!

Nu har jag inte tid att sitta här mer!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0