Slut som artist!

I morse kom Tess och co. hit och lekte på fm.
Barnen hade disco och var vansinnigt söta där dom stog och diggade brevid varandra framför stereon!
Vi tog fram bjudbullarna och åt MASSOR! Gott!
Men på måndag är det tydligen nya regler enligt Therese... Vi ska sluta med fikat... Om vi ska kunna visa oss på stranden någon gång i världshistorien är det väl det enda rätta!
I helgen ska jag FROSSA! Som om att varje dag vore den sista! 

Vid lunchtid fick vi hämta Jamie från skolan med migrän. Stackars plutt!
*vila vila*
Stella skippade däremot middagsluren idag. Vi la henne men hon vägrade somna. Efter X-antal försök och no. 2 i blöjan fick hon komma upp. Hon var vaken hela dagen trots en långprommis i vagnen på em. Lite mindre charmig än vanligt men helt okej ändå.

Jag är tröttare än på länge! Ska nog försöka deala till mej en massage...
Jag tor att jag behöver det! =D


Trött trollunge!

Idag är det GRAYS!!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Gud vad stor "lilla" Stella har blivit!

Skojigt att kika på din blogg och läsa om era dagar.

Ni verkar ha det riktigt mysigt!

Kramar från Camilla och Rasmus

2009-10-07 @ 22:29:21
URL: http://mammaochrasmus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0