Sömnbrist?

Näe... Kan nog skryta med att mina barn sover hur bra som helst! Idag ända till 8.30! Dessutom hade gick jag och Stisse och la oss vid 22 tiden. Så i morse kände jag mej piggare än vanligt!
Jag hade inte ens märkt att Stefans klocka hade ringt eller att att han gått till jobbet!

Igår böt vi tjänster jag och Therese. Först var jag hundvakt till Mellisen när hon skulle iväg på div ärenden. När vi anade att hon var på hemfärd tog jag och Stefan, barnen och hundarna och gick till skogen så dom fick leka av sej. Sen när vi skulle lämna hundarna till till Therese ville Stella vara kvar, å det fick hon! Så hon var ensam hos en kompis för första gången! Vi ringde kanske 5 gånger för att kolla att allt var bra medans hon knappt hunnit märka att vi var borta när vi plötsligt stod där och glodde på henne igen! 

Hundvakt till fina Mellisen!

När Tessan är borta dansar Mellisen upp i soffan!
Men näe... Mattes regler gäller även när hon är på äventyr!

Stella tröstar med att oxå ligga på golvet...

Men Nikki diggar soffan... och AIK enligt pappa
(och Pelle som köpt den fina tunikan)
 
Idag snöade det! Kändes kostigt. Tiden går så fort! Ska det bli vinter nu?
Näe... Vi måste ha höstrusket först. Det obligatoriska sverige-blasket! Den fuktiga kylan som kryper in under skinnet på en.. Det måte vi ju ha först! Från nu fram till slutet av februari. Då blir man extra lycklig om man får lite vit vinter! Antagligen kommer det vita runt mars/april då det egentligen ska vara vår... Knäppt...

Kära svärmor ringde i morse. Hon var överlycklig då hon vunnit en tuff budgivningsfight på tradera! Hon är numera stolt ägare till en snygg Jimmy choo väska! 
Jag gillar tradera! Man blir som galen när man är där inne och allt är så billigt, snyggt och näst intill nytt!
Jag som är svag för shopping i vanliga fall blir ju som besatt!
Speldjävulen släng dej i väggen! När Traderadjävulen sätter klorna i någon blir man aldrig helt fri. Återfall är ett faktum!!

Nikki har ju som sagt börjat gilla att ligga och titta på sake. 
I morse vart hon som trollbunden av en bok!

Hon tittade... och...

tittade

och tittade lite mera...

Stella är oxå en liten bokmal men hon är nästan mer förtjust i att rita...

Särskillt i brorsans rum!

Idag saknar jag Jamie... MASSOR!

Over and out..


Kommentarer
Postat av: Tess

Mellin... i soffan! hennes päls är snart endel av er oxå.. Visst är det underbart?

Stella och molly är välkommna när du vill...Ni oxå, såklart

2009-10-13 @ 14:13:46
Postat av: Camilla

Känner igen det där med att sova så tungt så att man inte märker när sambon smiter iväg till jobbet ;)

Skönt att du också får sova ordentligt på morgonen!

Kram

2009-10-14 @ 08:49:18
URL: http://mammaochrasmus.blogg.se/
Postat av: Pelle

Visst är Nikki fin. Ännu finare med det fina märket på bröstet !

2009-10-16 @ 12:24:14

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0