Söndag...

Helgen gick fort... Men vi har haft supermysigt! 
Efter barnen hade sovit middag igår träffade vi Therese och Pedja. 
Vi gick till farstaborg och spelade boll med barnen och lät hundarna leka av sej.
Både barn och hundar har så himla roligt ihop!
Efter det ville Systeryster låna Molly en stund så lämnade av henne där och åkte till Pelle och Annika för att titta på någon"viktig" match.
Inte för att jag bryr mej om någon match men det är alltid trevligt att träffa P&A!
Dom var barnvakt åt Annikas bedårande systerdotter så Stella fick en ny lekkamrat! 
Åter till det där med fotboll...
Jag kan helt enkelt inte förstå det där med män och sport! Jag tycker att män som tittar på sport beter sej underligt!
Efter lång tystnad flyger dom upp ur soffan och skriker "JAAAAAA!!!!!!!!!" med sina mansröster så att en annan nästan skiter på sej! Efter det kommer det konstigaste.. En spontankram mellan två näst intill sentimentala män och det hela blir ännu kostigare!
Jag är torsk på Melodifestivalen men inte kramar jag mina vänninor när en bra låt kammar hem en 12a! Jag kommer nog aldrig bli klok på det där med sport...

Sen hämtade vi upp Molly hos bästa Sandra och åkte hem till Therese och Pedja på fika och lite Wii (Mest fika). Barnen var pigga och glada trots att klockan tickade på och hann bli nästan 23 innan vi kom hem. Vi är ju sällan iväg på kvällarna så Stella njöt nog av varje minut! Idag vaknade hon först klockan 10!!! Värsta sov morgonen!
Efter frukost och lite söndags-plock klädde vi på barnen och gick ut.
Det har ju varit underbart höst-väder idag! Lovely!
Tess och Pedja hade diverse ärenden så vi bad att få låna Mellin! Vi gjorde en favorit i repris och gick till farstaborg och busade. Efter nästan två timmar gick vi hem och åt lunch/mellanmål. Stella fick en liten powernap och Stisse hittade någon skitmatch att titta på. (förbannar boxen lite)


Så här ser det ut precis i skrivande stund



En trött Mellin!
Å nu vaknade Stella!


I morgon kommer bästa Jamie hem! LÄNGTAR! Jag ska hämta honom direkt efter skolan!
Stella har frågat efter honom varje dag hela veckan! Hon är så vansinnigt kär i sin storebror! Men det ju är inte så konstigt! Han är ju världsbäst! På lördag ska han få en överraskning av mina mamma och mina systrar! Han kommer bli världens gladaste!

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0