Sorgliga söndag...

I morgon åker prinsen till sin pappa... Jag tror aldrig att man vänjer sej vid att ha varannan vecka...
It sucks!

Idag har vi haft full rulle..
Vi åkte till sickla för att hitta innegympaskor till Jamie men tydligen har alla barn samma storlek. Den enda storleken som fanns kvar överallt var 35!? Hur kommer det sej?
Det vart en fleece-tröja och strumpor till honom istället, två bodys till tjorvas och ett par sköna, tjocka, långa strumpor till mej.. Att tvättmaskinen äter strumpor är ju allmänt känt. Men jag misstänker starkt att Jamie äter upp sina strumpor för dom är det en rykande åtgång på! Samma gäller hans tjocktröjor!
Efter sickla och häsosamma Mc´donalds hämtade vi upp Mollan hos min mamma för att sen bege oss till Stisses mamma som bjöd på middag! Hon bjöd på HEMMAGJORDA hamburgare!
Hur gott som helst! Dessuton vart det kladdkaka med grädde och coccos bollar!
Sjukt gott!!!
Ja här gällde det att passa på att njuta för i morgon blir det böner, linser och joggingturer!
Mitt nya liv...
Känner mej faktiskt ganska motiverad. Gick igenom garderoben idag och insåg att i princip alla mina byxor gav mej en snygg valk precis där man inte vill ha den!
Stisse, världens bästa älskling säger att jag är jätte fin å det är ju tur att han tycker det! =)
Men nu gäller det! Hej då Delicatobollar!

Här kommer en gissningslek!
Vem är vem?

bild 1



Bild 2



bild 1


bild 2



Bild 1


bild 2


Natti!





Kommentarer
Postat av: sara

e det Nikki, Stella, Stella, Nikki, Nikki och Stella??? Såå himla lika på de två första bilderna.

2009-10-11 @ 21:42:14
URL: http://zarrow.blogg.se/
Postat av: Tess

fasiken.. du kommer ihåg... jag som inte ens lyxat sista dagen som tjockis. nåja.

nikki, stella, stella, nikki, nikki och jamie?? sorry om jag har fel på sista, men det tror jag inte..?

2009-10-11 @ 22:26:29
Postat av: Tess

nej! det är väl jamie på sista bilden??

2009-10-11 @ 23:57:10
Postat av: Camilla

Nu måste jag också gissa såklart :P



Jag tror Nikki, Stella, Stella, Nikki, Nikki och sen Jamie.

Kanske helt fel med Jamie men kortet skillde sig så mycket från de andra nyfödda och tyckte mig inte se Nikki/Stella på det. Men kanske helt fel? ;)

2009-10-12 @ 09:53:36
URL: http://mammaochrasmus.blogg.se/
Postat av: sara

ändrar mig oxå till Jamie på sista...helt klart!

2009-10-12 @ 11:56:31

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0