Uppdatering...

Jag känner mej sjuk... Ont i kroppen och så trött att jag inte orkar göra mer än nödvändigt...
Snälla Therese var precis här och hämtade Molly så att hon får lite stimulans idag.
Tusen tack för det! Säg till när du behöver hjälp any time!

Mamma och Sandra var här en stund på fm. Alltid lika trevligt! 
Dom blev serverade gårdagens kladdkaka med glass för att jag inte orkade åstakomma något nytt. Förlåt!
Sen kom kusin Jenny på besök! Det händer inte allt för ofta! Super mysigt! Felicia och Stella dansade och hade roligt! Det skiljer ett helt år men dom fann varandra lite iaf! Felicia vart så förtjust i Molly! Molly är så barnkär så hon bara låg där och njöt av att bli ompysslad, nerbäddad och kramad! Hon kommer nog att bli utklädd och körd i dockvagn när Stella blir lite äldre! =P

Igår var Sofie här och färgade håret på mej. Mörkt igen, äntligen! Trivs bäst så.
Tyvärr blev det lite fläckigt så jag ska göra om det en gång till inom kort.

Å jag har glömt berätta vad mamma och mina systrar överraskade Jamie med!
Dom gick ut och åt och sendan gick dom på globen och kollade på walking with dinosaurs! Har försökt sno bilder från sofies blogg men lyckas inte. Sofie, kan du skicka dom till mej?
Han tyckte att det var superhäftigt och trodde på fullt allvar att dinosaurierna var riktiga och väldigt väldreserade eftersom deras tränare kunde gå runt där inne med dom. Detta är en kväll han antagligen aldrig kommer att glömma!

Här kommer iaf bilder från Stellas dans med Felicia och kusin Jenny!







Å i söndags innan Jamie for till sin pappa hade vi lite mys...
Bilder från det!


Jamie i sin bästa mössa som "faster" Fia har stickat!


Snäll som han är lånar han ut den lite till sin avundsjuka lillasyster!


Sen gjorde Jamie en kladdkaka alldeless själv... Nästan...


Det blev kanongod tyckte Jamie!


Nu ska jag mysa med Stella medan Nikki sover.
Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0