Fantastiska dag!

Sitter här och känner mej helt lycklig! Nya skor är som balsam för själen! 
Stisses balsam är nya hockeyklubbor! Alla är olika! =)
Medan Jamie var på kalas passade vi på att lämna Molly hos Sandra (Mollys favorit moster).
 Stefan ville åka till "Länna sport" så dit bar det av! Jamie behövde en susp och ett halsskydd och Stefan hittade (inte helt otippat) nya hockeyklubbor till KANONPRIS!!!

"ÄNTLIGEN fick jag ett snoppskydd!" utbrast Jamie när vi kom hem!


Stisses balsam= nya hockeyklubbor!

Sen hade tiden runnit iväg och det var dags att hämta Jamie igen. Vi plockade upp honom, Molly och Sandra som hoppade av i centrum för att ta bussen till sin kille som bor i tjotaheiti. Vi lämnade av Molly hemma för att sen fortsätta shoppingturen i sickla. Familjen behövde skor! Det är ytterligare en sak jag inte borde erkänna men mina favorit jympaskor har jag haft i säkert 4 år!!! Hade en tyst minut för dom innan jag begravde dom med ömhet i en tom påse. Jag kunde bara inte förmå mej att lägga dom tillsammans med matrester och annat skräp... Dom har burit mej många mil! Men nu var det helt enkelt dags dags att gå vidare...

!!!SkorSkorSkorSkorSkorSkorSkorSkorSkorSkorSkorSkorSkorSkor!!!

Sen har Nicole som vart utan skor idag en nyhet att förtälja! Hon har börjat med en ful ovana...

Hon har blivit en tumsugare!

Jag kommer på henne med detta otyg i tid och otid!

Påkommen!
 
Påkommen!

PÅKOMMEN!

Nu blir det film och soffmys med min älskling!

Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0