God morgon!

Mina 2 yngsta har sovit utan avbrott tills nu. Toppen med andra ord kan man tycka... MEN!
Den som har varit jobbig är min lillasyster. Klockan två kommer på att hon nog inte ska sova över längre... Hennes pojkvän har gått hemifrån utan nycklar så hon måste dit och låsa upp!
KLOCKAN 02!!!
För någon som lever småbarnsliv är det rena döden att bli väckt i onödan!
En hel natts sömn är absolut värt mer än tex. en frusen pojkvän kl.02
Honom skiter jag faktiskt i! Hade det varit min egen hade det varit en annan femma. Han är ju far till mina barn så jag hade mer eller mindre varit tvungen att kasta ut nycklarna. Däremot hade han fått en skopa vett till frukost...
Så kära lillasyster, jag hoppas du förstår vad du kommer bli serverad nästa gång du kommer...
Inte är det Delicatobollar iaf.


Tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0