Idag borde vi alla stannat i sängen!

Usch! Alla var på dåligt humör och rena rama kaoset utbröt innan jag ens hunnit duka fram frukosten! För första gången sen 2 blev 3 tyckte jag faktiskt att det var lite besvärligt. Jag kanske har väldigt snälla barn men det har hittills bara varit mysigt, roligt och underbart!! Stefan säger samma sak! Många har beklagat sej och berättat skräckhistorier om hur det är att ha barn så tätt. Men det har vi inte märkt av... För ens idag... Inget vart bättre av att jag var uppe halva natten och försökte bringa ordning i vår klädkammare. Eftersom jag har världens bästa sambo så åkte vi till ikea igår! Inte nog med det så snickrade min händiga älskling ihop hyllan vi köpte på några sekunder och vips så kunde jag börja röja! Nu står allt som jag rensade ur klädkammaren i vårat lilla badrum. Det står där i väntan på att få komma upp i förrådet...  Kanonplats tyckte Jamie som skulle gå på toaletten där i morse!
Hur som helst så avbröts morgonkaoset av ett samtal från bästa Therese som sa åt mej att släppa allt och gå ut i skogen med henne och co. Bra idé! För nu är vi hemma igen och alla sover som stockar. Nu ska jag mysa med Jamie innan han ska till sin pappa. Vi hade tur, han hade studiedag idag och det betyder att jag kan njuta av han sällskap lite längre!
Nu är det lunchdax!!

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0