Kväller!

Jag är så sjukt trött!
Den här dagen har känts sjukt lång! Jag har hunnit med jätte mycket! skogsprommis, städa, tvätta, fika med Johanna och hennes "nya" sambo (som förövrigt var jätte trevlig!), kvällspromenad med Sandra och hennes Solo.
Vi gick till stallet! Stella älskar att vara där och skulle kunna gå från box till box och bara titta och klappa i timmar!
Pratade lite med med Stisse i telefon... Det är jätte tomt hemma utan honom... =(
Jag har haft jätte mysigt med tjejerna men jag är inte hel utan min kärlek!

Sandra ska sova här i natt. Känns jätte bra för då slipper jag vara mörkis i kväll!
Efter som hon är nyopererad slipper jag oroa mej för att hon ska dumpa mej efter halva natten! =P

Längtar till måndag då Jamie kommer hem! Han kommer att bli så glad över dom nya Sune-böckerna! Det är så himla roligt att läsa dom för honom! Att avsluta dagen med en godnattsaga som gör att man fnissar och skrattar är helt underbart!

Nu är det dags för film och lördagsmys!!
Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0