Livet är härligt!

Vi har nyss kommit hem från en kvällspromenad. Vädret har varit fantastiskt och jag känner i hela kroppen hur härligt livet är! Känner mej nästan fånigt förälskad i det mesta! Min älskling, mina barn, mitt hem fast att det är stökigt för det mesta, mina vänner, mina nära och kära... Allt är bara så mysigt just nu!
I morgon kommer Jamie hem! ÄNTLIGEN! Då blir allting om möjligt ännu bättre!!!! 
Känns som om han varit borta länge den här gången...

Nu ska jag och Stisse krypa upp i soffan och tita på någon av de tre filmer vi har hyrt!

Bilder från dagen!
 
Estelle och Nicole

Stella säger "SITT" och båda hundarna sätter sej.
She the packleader som Cesar skulle sagt...

Vackra farstaviken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0