Mysdag!

Redan klockan 8 stog jag och Therese som två scouter i skogen med frukosten i ryggsäcken! Det är förbaskat kallt klockan 8 på morgonen ska ni veta! Barnen var rätt klädda men vi vuxna stod och huttrade i vanlig ordning. Även Molly hade behövt sin jacka för hon huttrade oxå trots att hon sprang runt och lekte med Mellis (Tess hund).

Stella


Frukost!
(observera de två gamarna som väntar på att något ska falla till marken!)

Efter lite lek och ett tappert försök att få i sej frukost i kylan gick vi hem till Tess och Adrian och fikade/lekte. Barnen har verkligen blivit gulligare med varandra! Ett tag trodde jag att min dotter skulle förbli en egoistisk argbigga!

"mera" säger Stella med munnen full! Farmors sockerkaka gjorde succé idag igen! =)


Adrian!


Läsvila!




Trött namnlös tjej!


Som vaknar till och lämnar in en protest när hon tvingas dela med sej av sin mamma!


Kärlek och...


en nacksving!


Systrarna Gustavsson


Busig tjej!

Sen utökade vi playdaten men lunch!! Utsökt spagetti och köttfärsås! Mmm!! Tack för det Therese!
Nu behöver familjen mej!
Hej då!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej



vilka fina bilder !

Har du någon jacka åt din vovvse ? Jag har annars några jackor som Flame hade när hon var valp som vi inte behöver. Tänkte sälja dom för 150 kr styck. Det kanske kan passa din...?



MVH Lina

2009-09-30 @ 16:36:21
URL: http://ladymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0