Pizza och Disco!

Toppen dag tycker Jamie! Hemmagjord Pizza och sen skoldisco! Det kan inte bli bättre! Jag hade helt glömt att det var disco! Vart påmind av skylten när jag hämtade i skolan. Så vi åkte och handlade och sen fick han hoppa in i duschen medan jag förberedde pizzan. När han kom ut fick han pynta sin del precis som han önskade!

Bananpizza är hans favorit!

Sen fick Stella pynta sin! Kalsong-brorsan busar!

Mina fina!

Jamie tyckte att pizzan var toppen!

Discokillen!

Pirrig!

Nicole fick varken pizza eller discodansa men hon var glad ändå!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Tina! Vilken fin blogg du har!! Och fina barn såklart :)

Kram Sanna

2009-09-25 @ 21:37:40
Postat av: systeryster

Fina lilla prins!!

2009-09-26 @ 11:10:37
URL: http://lindasofie.devote.se
Postat av: Farmor Mia

Ok du är inte bara författare utan god forograf-Skulle vara kul om du var med ibland snygging.Gud va söta dom är när dom lagar mat och Nicole skratt mot far sin mmmm....

2009-09-26 @ 11:15:14

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0