Skogsfrukost!

I morse bestämde vi oss för att äta frukost i skogen! Jag och Therese tog cirkusvagnarna och hundarna och begav oss till en skog vid ösbyträsk. Vi satte oss och åt frukost direkt. Varken Stella eller Adrian är i vanliga fall särskillt pigga på frulle men dom åt som två hemlösa! Molly/hittehunden inhalerade varje smula som trillade på marken. Vilket var ganska många... Så hon är väll mätt ett halvår famöver! Adrian är hennes bästa vän! Han är så givmild! Någon sån egenskap har inte min dotter när det gäller godsaker! Efter frukosten vart det nämligen fika. Till min tjejs stora förtjusning! Hon skulle dela en stor god kanelbulle med Adrian. Jag tar helt sonika och bryter av den framför ögonen på henne och ger den ena delen till honom och den andra till henne. Adrian blir glad. Inte Stella. Hon sträcker sej efter bullen och vrålar Ap, ap, ap, ap! Vilket betyder samma sak som förmaningen Aj,aj!
Hon blir som en gam när det handlar om godsaker!

Det är kallt på morgonen. På något konstigt vis har jag missat att hösten är här.
Barnen var rätt klädda men jag själv tar det som ligger närmst när vi ska ut tidigt. Då hinns det inte riktigt med att göra sej piffig.. Försöker intala mej att jag är naturligt vacker =P
Men kallt var det iaf!

Jag njuter verkligen av att vara hemma med mina barn! Att få spendera varje minut med dom är såååå mysigt!
Önskar dock att jag kunde ha Jamie hemma på fredagar som jag hade förr!

Idag börjar helgen! Då får jag ha hela familjen hemma!!! Underbart!
I morgon ska jamie på kalas hon en tjej i klassen. En tjej som jag vet att han är lite förtjust i!
Minns själv hur pirrigt det var när man var 7 år!

Nu ska jag vila lite! Efter 3 timmars utflykt är man väl berättigad en liten tupplur?

Här kommer bilder från Sofie´s och mamma´s besök igår och från skogsutflykten idag!

Finisar!

Stella och mostermys!

Stella försöker härma brorsan och ha fötterna på bordet... Hon är lite kort i rocken =)

Frukost-time!

Lite skit rensar magen! (se pinnen i smörgåsen)

Nicole gillar skogen!

Molly gillar Adrian!

Stella på vift!

Vackra Molly!

Pussas på en stubbe är mysigt!

Kan man kanske få en till?

Fina ungar!

Världens bästa Adrian!

Galna hundar och nyfikna ungar!

Allt för nu! =)


Kommentarer
Postat av: Linda

fan va söta bilder!!

2009-09-25 @ 19:00:38
Postat av: Tess

nu blir jag sådär hopplös, du vet sådär som vi alltid pratat om, att man sitter o komenterar varandras bloggar när man umgås.. men vi dricker iaf inte latte till höger o vänster! dessutom hat vi förbaskat gulliga ungar! over and out

2009-09-25 @ 22:33:17

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0