Titta vem som bloggar!

Ja, nu ska jag försöka mej på det här med att blogga... I smyg till att börja med! Inte ens Stefan vet!  Måste se om jag lyckas åstakomma något av värde innan jag "kommer ut".

En fundering jag har är dock, vem bloggar man för? För sej själv? För nära och kära? För en nyfiken tjyvläsare som aldrig ger sej till känna mer än med en komentar då och då? För vem bloggar just jag?
Börjar för egen del så får vi se hur det blir sen...

Idag har jag och Therese haft playdate med alla barn och hundar!
Det blir cirkus scott när vi går ut allihop med vagnarna som liknar mindre husvagnar och hundarna som idag sprang kors och tvärs och inte tycktes veta hur man går i koppel...
Minst 100 gånger fick vi stanna för att tillfredställa någons behov eller lyssna på en fundering eller en beklagande visa... Målet var centrum och tantens brödbod! Väl där inhandlades diverse onyttigheter och sen begav vi oss hem igen. Jag och Therese smågnabbas alltid om hos vem vi ska vara. Den som har det mest presentabelt hemma får besök och denne får oxå ett slagfält att ta reda på efter! Idag var det min tur! =)

Stella och Adrian som var så gulliga med varandra i början av veckan har blivit varma i kläderna och heter nu "Brottar-Britta" och "Skrik-Robert".
Ena sekunden pussas dom och nästa tjivas dom. Den som ger sej först och försöker fly får en knuff i ryggen. Charmigt värre...
Men dom har jätte roligt när dom är sams och man har knappast sett sötare än när musiken går igång och dom börjar dansa!

Den här helgen är det karlfritt. Älsklingen är på grabbresa och njuter av friheten! =)
Jag är hemma och njuter av ensamheten!
Typ...
Sofie är här och ska ha myskväll med film och gottis i mängder!
Mums!

Hej svej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0