Torsdag innebär att fredag snart är här!

Jag har fortfarande ont i huvudet =( Men vila kan man ju göra i graven...
I morse fick vi sällskap av Therese när vi gick till skolan! Alltid lika trevligt! Jamie fick hålla i Stellas koppel hela vägen. Han tycker att det känns coolt för att hon är så stor!
(Therese hund har samma namn som min dotter och det är alltså inte min dotter vi har i koppel). 
Molly blir överlycklig när Stella är med och kan inte behärska sej... Hon är liten men fy va jobbigt det är när hon drar i kopplet! Hon går i vanliga fall (oftast) kanonfint men när favvokompisen är med blir det bara TILT...
När vi kom tillbaka från skolan gick vi hem till Tess och lekte. Fikade med delicatobollar!!! Det är som en drog! Gottgottgottgott!!! 
Barnen var snälla med varandra idag! Dom lekte fint och lugnt nästan hela förmiddagen! Många pussar och lite skrik och nyp! Wiee!
Sen gick vi hem och påbörjade en storstädning. Sen kom min mamma och syrran på lunch.
(Sofie var otacksam och åt inget. Om man inte räknar chokladbollarna...)
Supermysigt var det iaf. Stella blir alltid lika glad när Sofie dyker upp! Hon är utan tvekan en favorit! 
När dom hade gått la jag i en högre växel och städade klart här hemma. Inte en dag för tidigt.
Sen kom Jamie och Älsklingen hem. Middag och sen läxläsning. Stefan tog läxor och jag tjejerna. Men Jag kan inte låta bli att tjyvlyssna när han har läsläxa. Han ljudar så fint och plötsligt hör han ordet! Det är så häftigt!! Liten blir stor! Mina fina stora kille!
Snart fyller han 7år! Det ska firas med dunder och brak!

Batteriet är slut i kamerna så jag kan inte lägga in bilder i dag men under morgondagen kommer det!
I morgon är det fredag!!! Vilket innebär fredagsmys med familjen! Bästa och mysigaste på hela veckan! Vi ska göra hemmagjord pizza tillsammans där alla får välja vad man vill ha på sin del! 
Mums!

Nu ska jag gå å lägga mej. Hoppas att den förbaskade huvudvärken är borta i morgon!!!
På återseende!

 Bjuder på gamla bilder!


Stella nykläckt...

Nicole nyckläckt med trötta päron!

Har inte någon bild på datorn när Jamie var nykläckt... Men jag ska fixa det!
Här blir han ompysslad på Åland!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0