Att jag aldrig...

Går och lägger mej i tid! Varje kväll säger jag till mej själv att jag ska gå å lägga mej vid 22-tiden. Men det händer ALDRIG! Vid 22 vaknar jag till och blir pigg! Men idag ska jag sova en stund med tjejerna iaf! (Så att jag verkligen kan vara uppe sent ikväll...)
Men det är ju bra att jag vänder på dygnet lite inför torsdagens äventyr! *wieeee*

Idag blir det lugnt. Vi är trötta alla tre. Tjejerna kom i säng något senare igår för vi var och handlade, så det passar bra för alla inblandade.

Nu är det påklädning och utgång som gäller! Solen skiner! Underbart!
En sväng med Molly och lite sandlåda kanske?




Finaste Liza och Alex fick träffa sin lilla flicka igår! GRATTIS!


Ha en fin dag alla!
*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0