Fy va dålig jag är!

Jag uppdaterar alldeless för sällan! Det är enbart för att vi har problem med kameran. Jag vill ha bilder i mina inlägg. Det blir så mkt roligare att återblicka om man har en och annan bild!
Snart, snart ska jag blir bättre!

Jamie kom hem igår! Som vi har längtat! Han var ju bara hemma över helgen sist pga diverse byten av dagar. Så nu har vi sån tur att det är påsklov och vi kan njuta av hans sällskap heeeela dagarna! I skrivande stund är han hemma hos en kompis!
Det är tisdag och vi alla håller tummarna för att migränen inte ska slå till som den brukar göra just på tisdagar. Hoppas, hoppas!
I morse åt vi en lång och härlig frukost och sen tog vi det lugnt hela förmiddagen. Det var skönt! Vi var på kalas igår och vi kom i säng lite senare än vanligt så alla var trötta. När tjejerna sov middag satt jag och Jamie och pysslade en stund. Han har så mkt kreativa ideér! Härliga unge!

Efter vilan gick vi till lekparken! Stella är väldigt förtjust i att gräva i sanden!
Hon satt över en timme och bara grävde och öste vatten! Jamie tog Molly på upptäcktsfärd i skogsbrynet precis ovanför och Nikki njöt av gungan!
Tokmysig eftermiddag i solskenet!

Mia och Leffe har varit här idag! Dom har varit borta över påsken och ville komma över och hänga med oss och barnen. Det var lika mysigt som alltid! Barnen var som alltid små cirkus artister. Trots att vi träffar Mia och Leffe minst en gång i veckan spexar barnen för dom! Jag har en känsla av att det är för att dom får ett sånt härligt gensvar i form av applåder och hejarop!

Nu är Pelle här och tittar på hockey med Stisse och Stella. Ja, Stella vill göra som dom stora grabbarna! Hon är med och ger pappa och Pelle en näve varje gång det blir mål! MEN det är en sak hon inte förstår sej på... Hon betraktar detta fenomen med stora förvånade ögon...
När dom plötsligt hoppar upp ur soffan och vrålar som två grottmänniskor ser hon ut som ett frågetecken!
Hon kan inte för sitt liv förstå sej på detta underliga beteende och jag önskar att det fortsätter så.

I morgon får vi besök av min mamma!
Vi hoppas i smyg att min syster ska komma förbi oxå... =)

*Kram till er alla*


Kommentarer
Postat av: Mia

Ni är världens finaste familj:) Det är så kul att läsa din blogg. Du en bra berättare,kanske skulle du bli författare Tina.

Älskar er väldigt mycket farmor Mia och farfar Tette.

2010-04-08 @ 14:46:51

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0