Humöret i topp!

Humöret har varit lite svängit de senaste dagarna. Antagligen för att jag har en del att tänka på och ta itu med. Men idag vaknade jag på ett stråååålande humör! Helt underbart!

Johanna och lilla Max skulle kommit hit men Max fick feber. Jätte tråkigt. Men jag hoppas att han blir frisk snart så vi kan försöka nästa vecka igen! =)
När planerna gick i stöpet hade vi en fixar dag här hemma jag och tjejerna.
Välbehövligt det oxå!
På eftermiddagen åkte vi till Mia och Leffe en stund. Vi åt och fikade ute i solskenet! Det var så varmt och skönt att man nästan kunde tro att det var sommar!

I morgon är det valborg och jag och Stefan ska på fest! WIEEE!
Tjejerna ska sova borta för första gången!
Stella har sovit borta en gång tidigare men det var nästan 1,5 år sen =)
Vi är så gott som alltid hemma och när vi inte är hemma är vi på barnvänliga ställen och åker hem när barnen blir trötta.
Jag tror att det kommer att gå jätte bra iaf! Barnen är så trygga i sej själva och jag litar på våra "barnvakter" till 100%!
Innan jag åkte på kryssningen med syrrorna och mamma var jag lite orolig över att jag inte skulle klara av att dricka alkohol. Eftersom jag inte gjort det på så himla länge blir det ju lätt för mkt.
Men det var inga problem så jag hoppas att jag förblir skötsam även denna gång!
Det ska bli jätte roligt att få festa lite med Stisse! Det var så länge sen! Vi hann med ett party för ca.20 månader sen... Japp! Det är som ni hör, på tiden att vi går ut! Hahha! Vi är nog fortfarande på det där mys-stadiet i vårt förhållande! Vi stannar hellre hemma och tittar på film och myser än att leva loppan på krogen!
Är det inte så älskling? =)

HIPP HIPP HURRA!
I morgon fyller mamma år! Grattis bästa mamma! 
Å Henrik fyller oxå år! Grattis Henrik!


Nu ska jag göra mej en kopp te och krypa ner i soffan med sista sidorna av en en gryyyyymt bra bok! Skadad heter den. Jag fick låna den av min syster och jag har läst ut den på ett par dagar. Det är en djupt rörande berättelse om hur en fosterförälders stora tålamod och kärlek fann nyckeln till en liten flickas mörkaste och mest smärtsamma hemligheter. Man får både ståpäls och gråter när man läser den!
Det är en sann berättelse. Författaren var flickans fostermamma.
Läs den!!!



Hoppas att ni alla får en trevlig helg!
Ta hand om er!
*kram*


Kommentarer
Postat av: Mia

Det ska bli jättekul att få passa sina barnbarn.Ni är en sådan go och fin familj! Det är så givande och

kul att ha möjligheten att träffa er så ofta.Massor med Kramar Farmor Mia

2010-04-30 @ 15:36:29
Postat av: Stisse

skulle jag aldrig erkänna älskling:p

2010-05-02 @ 23:44:36
URL: http://minafinatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0