Jag älskar mina barn!

Det har varit en ganska långsam dag idag. Jag har mått illa och bortsett från en enda långpromenad har vi bara varit inne trots det vackra vädret. Min syster hämtade Jamie från skolan. Tusen tack för det! Rostat bröd och te har varit min kost idag. Skittråkigt måste jag säga. Börjar bli sugen på mat... Något frächt... *thinking* Tacos! Det får det bli i morgon! AMMMM!

Återgår till liggläge i soffan!
Pics på mina fina tre!


Jamie kom ju hem igår och då ville Stella ha tebjudning!


Nicole i sin nya T-shirt!
Sover inte jag sover ingen!


Suddig bild men Stella ville inte stå still i sin
fina tröja. Men hon har lärt sej att läsa!
Hon pekar på trycket och säger "Pappa betalar!"
Klok ung dam! =)



Jamie gör sej redo för skolan!


Finis!


Busungar!


Mina fina tre!


Tröttis!


Allt för idag gott folk!
*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0