Scandinavian hunks!

Mamma fyller år nu i slutet på april och jag och mina systrar ville hitta på något kul för henne!
Vi beslöt oss för att ta med henne på kryssning! Inte vilken kryssning som helst heller utan kryssning med hunk uppträdande! Sjukt roligt! Vi hade huuuur kul som helst och när det väl kommer till kritan är mamma en riktig partyprinsessa!
Det är första gången jag dricker alkohol på över 18 månader.
Jag har tagit två klunkar vin vid något tillfälle men inte mer än så. Trodde därför att jag skulle behöva gå och lägga mej vid 22 för att inte skämma ut mej och dom andra..
Men jag höll faktiskt stilen!
Vi hade jätte roligt och mamma var så himla glad!

Det var skönt att komma hem och omfamna familjen! Efter 24 timmar saknade jag dom massor!
Jag blir ju aldrig bakis men lite trött är jag allt.
Dags att sova!

*KRAM*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0