Snart kommer mormor!

Fina mormor kommer förbi en stund. Hon ska klippa topparna på Stella.
Jag gjorde det här om dagen och det brukar alltid gå så himla bra men den senaste tiden har jag varit så fumlig... Stella har haft uppsatt hår sen dess. Så bra gick det...
Jag har inte ens vågat säga något till Stisse! Haha! Han vill så gärna att hon ska ha långt hår. Det har hon ju fortfarande men det är lite hackigt... Snart har mormor fixat det och då är ingen skada skedd!
Älskling... Jag lovar att inte sätta saxen i Stellas hår igen. Inte så länge jag är så här fumlig iaf!

Man blir inte klok på vädret just nu. Minusgrader på morgonen och strålande sol på em. Idag är det inte mkt till sol dock. Vågar man släpa upp alla vinterkläder på vinden eller gör man bort sej då? Jamie och tjejerna har överdragsbyxor på fm eftersom dom sitter i kalla sanden och leker men resten bör man väl kunna plocka bort? Jag är såååå less på att hallen ser ut som en lagerlokal. Vi ska köpa en stor garderob med skjutdörrar snart. När som helst. Då kan man iaf stäga om alla kläder. Dessutom ska det organiseras till max. Alla ska få egna hyllos och korgar så man ALDRIG behöver leta efter mössor och små vantar när man har bråttom!
Nu vill Nikki ha min uppmärksamhet !

Ha det toppen!
*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0