Snart ska jag gå och lägga mej!

Sjukt trött idag.
Vi har varit på läkarbesök med Stella och hennes prickar. Dom var helt ofarliga och ska tydligen blekna av sej självt.
Orkar inte skriva så mkt idag. Skönt tänker säkert vissa som läst alla lååånga inlägg den senaste tiden =)

Här kommer lite nya & väldigt gamla bilder:


Här hälsar vi på min mormor! Lustig min och rivsår under ögat! Fina unge!
Nikki LOVES äpplen!



I ett obevakat ögonblick försedde Stella sej själv med det hon älskar...
MASSOR AV VANILJVISP!
(Inte lika nyttigt som syrrans favvo tyvärr)
Med skyldiga ögon hoppas hon nog att hon ska få behålla sitt byte...
Det fick hon.. För den här gången!


Mys med gammelmormor!


Lek med bästa Sofie i favoritsandlådan!


Fika på ljugarbänken!


Målar med vatten på balkongen!


Gumman i lådan!


Hahah! Gick igenom gamla bilder! Åh va roligt!
Tuffis Jamie!


Ser ni hur fort det går?



Trötta killar!


En liten liten Stella...


Stella sover räv och jag är LYCKLIG!


Vi längtar till landet!


Finisar!


Grabb-hörnan!



Stella föddes med "stora" fötter...
Men när man ser tillbaka verkar dom jätte små!


Sommarmys!


Stella tar en siesta!


Imponerad av Stisses rövarhistorier!


Inflyttning!


Världens finaste kille!


MYS!


Världens bästa storebror!


Hjärntvätt ska börjas i tidig ålder för att ha bäst effekt.


Tokig!


Sjuuuukt snygg! =)


Älsklingar!


I morgon är det fredag!

*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0