Söndagsmys!

Det var och är underbart väder så i morse vi åt bara frukost sen gav vi oss av till skogen.
Stella och jag var i skogen själva här om dagen och hon var väldigt imponerad av alla träd som hade fallit under vintern. Idag hade vi ju Stisse och Nicole med oss och Stella var angelägen att visa sin pappa och sin syster runt. Hon stannade vid varje träd som hade "ramlat" , stirrade med stora ögon och sa med dov röst -Trädet har ramlat!
Hon skuttar helt obehindrat runt bland stenar och rötter och ÄLSKAR att klättra! Nikki vill gärna gå men fötterna lyder inte alltid. Snart, snart kan hon oxå. Jag är så glad att alla barnen uppskattar att vara i skogen. Där får dom utrymme att använda sin fantasi och leka utan leksaker!

Pelle och Annika kom förbi som hastigast med presenter till tjejerna!
Dom fick en varsin tröja med fina budskap på.
På Stellas stod det PAPPA BETALAR!
och på Nikkis stod det SOVER INTE JAG, SOVER INGEN!
Båda budskapen stämmer på pricken! =)

Snart ska vi nog åka till Leffe och Mia. Vi ska bara kolla om dom är hemma och orkar med oss en stund ;)
Medan barnen leker i lekparken ska vi vårstäda bilen! Efter det kommer min syster Sofie på middag!
Vi har hyrt en film som heter Solisten. Den ska tydligen vara jätte bra. Det återstår att se. Däremot såg vi en väldigt bra film igår! Law abiding citizen hette den. En rå thriller. Se den!

Bilder från idag!

Ett av träden som har ramlat!


Pyssel!


Stella hittade fina löv!


Finisar!


Stella hittade en häst som stod parkerad i våran skog!


Nikki hänger på syrran så gott hon kan!

Söta unge! 


Bilderna från kryssningen hör inte hemma i familjebloggen så dom hittar ni på facebook!
Ha en fantastisk dag alla!
*kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0