Hej hopp!

I dag ska jag och barnen på kalas! Något jag verkligen sett fram emot länge!
Lilla Jonathan har fyllt 3! Värsta stora killen!
Detta innebär ju även att jag får träffa alla mina fina kusiner alla mina söta kusinbarn!
Det händer ju inte varje dag (tyvärr).
Camilla har ju fått en liten Freja oxå! Så jag ska få lukta på en liten bebis! Wiee!
Vi har samlat ihop alla kläder som tjejerna växt ur så lilla Frejis har en stooor garderob i ca ett år framöver!
Snart kommer mamma och hämtar mej! Vi ska via forum och köpa lite presenter innan vi far på kalaset!

Kameran ska med! Så det kanske kommer lite bilder senare!

Kram Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0