Idag är vi lite trötta...

Tjejerna sov hos farmor och Leffe natten till idag.
Vi var bjudna på fest! Vi hade jätte trevligt och maten var fantastisk! Det var liveband, fri bar och trevligt sällskap! Kunde inte bli mkt bättre! Sen kom övädret och regnet öste ner. Men det gjorde inget! Alla fortsatte dansa och njuta av kvällen.
I morse fick vi sovmorgon. Vi sov ända till 11.30! Skönt! Efter det tog vi tag i klädkammaren. Den har vi nämligen använt som förråd/skräprum det senaste halvåret. Det känns såååå skönt att rensa och slänga en massa saker!
Lagom till att vi var klara kom tjejerna hem. Då hade vi verkligen börjat längta efter dom!
I morgon kommer Jamie hem oxå! Det ska bli skönt att ha alla under samma tak igen!

Min första arbetsvecka var jätte bra. Mina nya kollegor kommer jag absolut att trivas med!
Det är ju en omställning att gå från föräldraledig till jobb men det känns spännande och rolligt!
Stefan njuter av att få vara hemma med barnen! En av dagarna förra veckan kom dom och överraskade mej genom att möta upp mej när jag var på väg hem från jobbet! Det var mysigt!

Här kommer bilder från igår!



Stisse och Henke poserar!


Här är dom igen!


Jag!


Vatten, vatten, bara vanlligt vatten!


Henke...


gillade att dansa i regnet!


Här är stisse med oxå! Svårt att se kanske men han står nästan i mitten, lite till höger!
=)


Bild från idag. Molly är en riktig liten linslus!


När tjejena kom hem fick vi massa kärlek!
Jag blundar och får en mysig klapp på kinden. Jag är lite spänd, för just nu vet man inte om hon ska dela ut kärlek ellerr en snyting...

Det får bli allt för idag. Stisse åter kommer nog i morgon. Han är mer sliten än mej idag (men det skulle han nog inte erkänna själv =)
Förresten! Så här roligt tyckte jag att det var att läsa Stisses premiärinlägg på bloggen:





Japp! Allt för idag!
Kram Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0