Sjukstuga... igen...

Igår var jag på kickoff med jobbet! Vi spelade minigolf, fotbollsgolf och åt en supergod middag på Siggesta gård! Sjukt trevligt! Jag trivs redan som fisken i vattnet med mina nya kollegor och mitt nya jobb! Dessutom kommer det att bli en massa kurser under terminen vilket jag VERKLIGEN ser fram emot!
I morgon är första skoldagen! Ska bli både spännande och roligt att träffa hela klassen!

Här hemma är Nikki sjuk... Bara feber än så länge så vi hoppas att det bara är någon tand som är på G!
Stefan tar hand om allt och alla på bästa sätt. Jag är så glad att lever med just honom! Bästa Stisse!
När jag var på kickoffen igår så hann Nikki med att göra en rolig grej. =) Men det får Stisse skriva om sen!
Nu ska jag hänga en tvätt och sen blir det bingen. Jag har en tidig morgon framför mej och man vet inte alls hur natten blir då Nikki är sjukis...

Kram T


Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv skriv skriv skriv

2010-08-25 @ 07:06:47
Postat av: sofie

känns som om någon har fått bloggtorka......

2010-08-27 @ 18:56:03
URL: http://lindasofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0