Stisse lovar...

att skriva i morgon kväll... Han brukar hålla vad han lovar. Han fick sej en liten skopa för att han inte skött sitt åtagande vad gäller bloggen. Livet som pappaledig kanske inte är lika lätt som han föreställt sej. Han kanske inte har all tid i världen ändå... Hoho! Sanningen hinner alltid ikapp! 
(om han säger något annat ska ni INTE tro honom!)
För att skvallra lite så har Nikki vaknat mellan 04 och 04.45 sen i måndags. Efter det vill hon inte ligga i sängen en enda minut till. För att jag ska få sova lite till går Stisse snällt upp med oljudet.

På jobbet går det som en dans! Jag har roligt tillsammans med mina kollegor och har snabbt hittat tillbaka till min yrkesroll, vilken jag trodde var borta för gott! Det är ju lite annat att arbeta med äldre barn. Jag tror bestämt att jag tycker att det är lite roligare. Men att det känns så kanske inte är så konstigt. Jag har ju inte gjort annat än hängt med mina små älsklingar de senaste 2 åren. Ombyte förnöjer! Men jag saknar dom under dagarna! 1000ggr varje dag funderar jag på vad dom gör här hemma... "Snart" kommer Jamie hem oxå. Mitt hjärta! Jag längtar så att det gör ont!

Ikväll ska jag gå och lägga mej tidigt. Jag är så vansinnigt trött! För tillfället fungerar hjärnan som på en bebis, den blir slutkörd av alla nya intryck och behöver mkt vila! =)

Nu ska jag lägga mej i badet en stund innan läggdags. Lite skum, tända ljus och fullständig tystnad.
Det är jag värd!


Ring inte mej, jag ringer dej! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0